IV Triatlón Guardamar y ICAN Gandía

IV Triatlón Guardamar

Éste fin de semana les tocaba a Paco Sebastia asistir al Triatlón de Guardamar, pese a no estar seguro de su estado físico por estar todavía recuperándose de una lesión, pudo terminar a prueba sin problemas y como siempre disfrutando.

Cómo no, la modalidad fue la olímpica, en la que pese no poder estar al 100% pasó por meta en 02:28:30 en la posición 80 de la general.

ICAN Gandía

El fin de semana venía cargado de competiciones y una de ellas era el Half y Full ICAN de Gandía, que pese a tener pocas ediciones se ha hecho ya muy popular, ya que el tiempo y la localización acompañan para la práctica de éste deporte.

Nuestro triatleta Carlos Barberá tiene ésta cita marcada en su calendario, y después de meses de preparación llegaba el momento de disfrutar compitiendo. Participando en el Half Ironman Carlos cruzó la meta en un tiempo de 05:06:08, en la posición 126 de la general.

ALICANTE TRIATLÓN

El pasado 30 de septiembre había una gran cita en Alicante, donde se celebraba el triatlón el 4 modalidades, Super sprint, Sprint, Olímpico y Mujeres. Nuestro Atleta Santi Fabra disputó la modalidad Sprint, donde todavía queda por mejorar el sector de natación, pero que lo contra resta con los sectores de bici y correr, donde realmente se encuentra a gusto.

Finalmente Santi Cruzó la meta en la posición 79º de la general con un tiempo de 01:27:52.

TRIXÀBIA 2017

El dissabte 24 de setembre és va celebrar la última prova de la lliga de clubs caixa popular,  fins a Xàbia es van desplaçar 450 deportistes. Fins allí es van desplaçar 5 membres del club.

Ricard Soriano,  posició 111 de la general y 24 de la seua categoría V1M, amb un temps de 2h07’20’’

Toni Diaz, posició 171 de la general y 43 de la seua categoría V1M, amb un temps de 2h13’23’’

Rafa Aragones, posició 275 de la general y 66 de la seua categoría V1M, amb un temps de 2h23’52’’

Jorge Escalante, posició 389 de la general, amb un temps de 2h40’50’’

Rafa Mora, va tindre que abandonar la prova després de patir una lesió durant la natació. Esperem que tinga una ràpida recuperació.

XXIX TRIATLÓ OLIVA -LA DEGANA-

El dissabte 17 de setembre és va celebrar l’ edició 29 del triatló d’ Oliva que va reunir 320 participants. En representació del CAX Triatló va participar Carlos Barberà.

Carlos va realitzar una carrera molt bona, la prova va començar amb una natació un poc mes llarga  i amb més dificultat degut a les fortes corrents. Però després va remuntar moltes posicions amb la bici i en la carrera a peu. Finalment va completar la prova en 2h27’13’’ en la posición 168 de la general y el 43 del seu grup d’edat.

VALÈNCIA TRIATLÓ 2017

El passat dissabte 9 de setembre és va celebrar el València triatló 2017 en diverses distancies. En la distància olímpica va competir Rafa Aragones junt amb 750 triatletes mes. Va completar el triatló amb un temps de 2h38’59’’ creuant la línea de meta en la 275 posició de la general .

Per altra banda en la distància Sprint és van reunir 650 participants, entre els quals és trobaven Seve Martinez que va finalitzar en la posició 59 de la general amb un temps de 1h20’35’’ y Santi Fabra va creuar la línea de meta amb un temps de 1h23’20’’ en la posició 93 i 15ª de la seua categoria V1M.

¡ENHORABONA ALS TRES!